تعمیر گیربکس تیگو ۵

تعمیر گیربکس تیگو ۵

شایان به ذکر است که تعمیر گیربکس اتوماتیک با تعمیر گیربکس دستی متفاوت است و تعمیر آن به تخصص و دانش بالا نیاز دارد.  قطعا می توانید حدس بزنید که این نوع گیربکس ها حساسیت بالایی دارند و اگر از آن به طور صحیح استفاده نکنید استهلاک بالایی دارند. باید خدمتتان عرض کنیم که درست عوض نکردن دنده، قرار گرفتن در حالت اضطراری و تقه زدن در زمان حرکت خودرو همه جز رایج ترین مشکلات گیربکس ها است. چنان چه قصد تعمیر گیربکس تیگو ۵ خود را دارید ما را در گیربکس پلاس تا پایان این مقاله همراهی کنید.

دقت کنید که اگر تعمیر گیربکس تیگو ۵ را به یک فرد متخصص و کار بلد نسپارید باید چندین بار هزینه کنید.  از آن جایی که خودرو های چینی حساسیت زیادی دارند باید به کوچک ترین نشانه واکنش نشان دهید و خیلی فوری مشکل را از بین ببرید. در ادامه ما بیش تر درباره تعمیر گیربکس تیگو ۵ با یک دیگر صحبت می کنیم چنان چه مایل هستید بیش تر در این باره ما را تا پایان این مقاله همراهی کنید.

علائم خرابی گیربکس خودرو تیگو ۵

بعضی از علائم خرابی تیگو ۵ عبارتند از:

  • صدای غیرعادی: صدای غیرعادی مثل صدای بلند، صدای ترکیدگی، صدای لرزش و غیره ممکن است نشانه‌ای از خرابی گیربکس  در تیگو ۵ باشد.
  • کاهش قدرت موتور: اگر توان موتور کاهش یافته و خودرو به سختی حرکت می‌کند این نشانه‌ای از خرابی در تیگو ۵ است. چنان چه متوجه ی تغییراتی در سرعت خودرو و هم‌ چنین تعویض دنده شدید بدانید که ممکن است مشکل از گیر بکس خودرو باشد.
  • لغزنده شدن ترمز: لغزنده شدن ترمز و عمل کرد ضعيف آن نيز يكي ديگر از علائم خرابی تیگو ۵ است.
خدمات پربازدید:   تعمیر گیربکس ویتارا

تعمیر گیربکس تیگو ۵

تعمیر یا تعویض گیربکس اتوماتیک کدام بهتر است؟

نیاز به تعمیر گیربکس وابسته به شرایط مختلفی است که شامل میزان استفاده، نوع خودرو، شرایط رانندگی و نوع رانندگی است. با این حال، برخی از علائم مشترک برای نیاز به تعمیر گیربکس عبارتند از:

  • صدای غیر طبیعی در هنگام تغییر دنده
  • لرزش در خودرو هنگام حرکت
  • دشواری در تغییر دنده
  • افزایش مصرف سوخت
  • حالت گرم شدن زودرس گیربکساگر این علائم را تجربه کردید بهتر است به یک کارشناس خودرو معتبر در تعمیرگاه تعمیر گیربکس اتوماتیک در چیتگر مراجعه کنید تا وضعیت گیربکس خودرو را بررسی کند اگر مشکل جزئی باشد گیربکس تعمیر می شود و اما اگر مشکل زیاد باشد تعمیرکار مجبور به تعویض گیربکس می شود.

 آیا هزینه ی تعمیر گیربکس تیگو ۵ زیاد است ؟

از آن جایی که بحث هزینه همیشه یکی از مهم ترین مسائل در تعمیر گیربکس تیگو ۵ است باید خدمتتان عرض کنیم که هزینه ی تعمیر این خودروی چینی نسبت به تعمیر خودرو های ایرانی بیش تر است و علت بالا بودن هزینه ها کمبود وسیله و قطعات و خودرو ها است.

قطعا می دانید که قطعات این‌ خورد ها باید وارد شوند و از آن جایی که قیمت این اقدام با دلار است ممکن است کمی هزینه های شما را بالا تر ببرد چنان چه مایل هستید در هزینه های خود صرفه جویی کنید بهتر است به طور منظم خودرو خود را سرویس کنید تا از پرداخت هزینه های بیش تر جلوگیری کنید.

چت در واتساپ

تماس با ما